page_banner

nutizie

Quandu andemu à fà shopping, in più di l'abbagliante varietà di prudutti, simu ancu facilmente attratti da diversi rack di mostra di forma squisita è ben fatti inavvertitamente.Cum'è un metudu di cummercializazione, u stand di visualizazione vene cù u sviluppu di publicità POP terminali, è pò ghjucà u rolu di mostra merchenzie, trasmette infurmazioni è prumove a vendita.

01

 

In i principali centri commerciali o magazzini specializati, truverete l'acrilico in tutti i tipi di belli cusmetichi, vetrine di telefuninu,vitrine di gioielli, è scaffali per snacks, etc.

I rack acrilichi sò largamente usati in a visualizazione di u produttu.

Per vede i prudutti, attrae l'attenzione di i cunsumatori, è fà chì i cunsumatori anu u desideriu di cumprà, i rack di display acrilicu sò diventati un strumentu forte per e prumuzioni di terminal vivaci.I cummircianti utilizanu sempre più stand di mostra acrilica per vede è vede i prudutti in l'attività di vendita di ogni ghjornu.Parechje grandi centri commerciali è centri cummerciali anu ancu cuntatori di mostra fatti di acrilicu in tuttu.

I rack acrilici sò estremamente versatili, è ponu esse adupratimostra di cusmetichi, visualizazione di prudutti digitale, mostra di tabacco è vinu, visualizazione di bicchieri, mostra di rigalu artighjanali, etc.

02

 

I vantaghji incomparabile di u stand acrilicu - una splendida gamma di merchenzie hè ancu più preziosa in u sfondate di u stand acrilicu.

Mostra bè.U stand di mostra acrilica d'alta qualità hè cristallu in tuttu, è hè cum'è un artighjanatu.U disignu persunalizatu rende u stand di mostra è u pruduttu più armoniu è unificatu, è mette in risaltu megliu e caratteristiche è e caratteristiche di u pruduttu;l'effettu visuale cumpletu aiuta à migliurà a qualità di u produttu è migliurà L'imaghjini generale di a marca ghjoca u rolu di publicità;hè classificatu currettamente è affissatu, in modu chì i cunsumatori ponu vede in un sguardu durante u prucessu di navigazione, è hè cunvenutu per cumprà.

03

 

Disegni su misura sò dispunibili.L'acrilico hà un eccellente rendimentu cumpletu.Sicondu à i carattiristichi di u pruduttu, pudemu cuncepisce racks display matching, accumpagnati da segni LOGO criativu, cusì chì i prudutti ponu esse affissati davanti à u publicu ochju, cusì chì i prudutti ùn sò più monotonu;Rack di mostra acrilicu cuncepitu prufessiunale Pò esse unificatu cù a connotazione di a cultura corporativa è mostra l'imaghjini di a marca in modu più efficace.

I stili sò ricchi è variati.L'acrilico hà una bona prestazione di trasfurmazioni.Pò esse tagliatu da u tornu, incisione laser, soffiatura, estrusione è altri prucessi per fà grandi vitrine è picculi vassoi di denture.Ci sò parechji stili, cumpresi pavimenti è desktop., appesa, rotazione, etc.

Durable.L'acrilico hà un pesu ligeru è una forte resistenza à l'impattu.I rack di display acrilicu anu i vantaghji di trasportu convenientu, prutezzione di l'ambiente verde è assemblea rapida.Inoltre, u mantenimentu dopu hè simplice è ligeru, è a vita di serviziu hè longa.Ùn hè micca faciule di fade o deform.

I rack di display acrilicu high-end necessitanu una selezzione curretta di materiali.L'acrilica Youlian hà una trasparenza cum'è cristallu, cù una trasmittanza di luce di 93%;plasticità forte, trasfurmazioni faciule;bona tenacità, micca faciule da rompe;riparabilità forte, mantenimentu faciule;diverse specificazioni di u produttu, u culore pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti.À l'anni, l'acrilico youlian hè statu assai populari in u mercatu per via di i so numerosi vantaghji, cum'è bella atmosfera, durabilità, alta qualità è persunalizazione.

04


Tempu di Postu: Mar-09-2023