page_banner

nutizie

Ben pusatu.

Ancu s'ellu hè un scaffali di mostra promozionale, ma in u piazzamentu ùn deve micca ignurà a pulitezza di u piazzamentu di e merchenzie, i beni sò ben disposti inseme per rinfurzà l'effettu di piazzamentu generale, per attruisce i clienti per fermà è cumprà, un apparentemente casuale senza sensu di gerarchia. di i scaffali di mostra promozionale di u supermercatu solu fà chì i clienti sentenu chì u supermercatu ùn hè micca prufessiunale.

Un saccu di piazzamentu.

U cusì chjamatu piazzamentu cumpletu hè in a prumuzione di scaffali di mostra di supermercati nantu à tutti i quattru lati per mette e merchenzie, ma ancu secondu a dimensione di l'imballu di merceria per aghjustà u laminatu, per assicurà chì trà e merchenzie è merchenzie, merchenzie è laminate. ùn lascià troppu spaziu trà, altrimenti vi parenu bè viotu, senza sensu di vulume, à scoraggià i clienti da entusiasmu shopping.

U piazzamentu assuciatu.

A prumuzione di merchenzie ligati à u piazzamentu deve esse piazzatu in a prumuzione di merchenzie ligati à l'area, ùn pò micca esse piazzatu aleatoriamente.Per esempiu, i prudutti di prumuzione sò l'alimenti casuale chì saranu posti in l'area di l'alimentariu, è altri beni simili per furmà un cuntrastu, riflette megliu l'attività promozionale di e cuncessioni.Ma s'ellu a prumuzione di l'alimentu di divertimentu in l'area di i bisogni di ogni ghjornu, i dui ùn sò micca ligati, completamente incapaci di lascià i clienti sentenu a forza di l'offerta, è ùn generà micca interessu à cumprà.

A piazza precisa

A più impurtante hè di attentu à se u cartellu POP pò currispondenu currettamente cù i prudutti promozionali per evità malintesi inutili.È nantu à u billboard, ùn solu ùn deve esse chjaru u tempu di prumuzione è a raghjoni, ma ancu u prezzu uriginale è u prezzu di prumuzione di e merchenzie deve esse marcatu accuratamente per furmà un forte cuntrastu, perchè i clienti ponu veramente sentenu u gradu di scontu.


Tempu di Postu: Nov-11-2022