page_banner

nutizie

In l'industria di vendita, l'ampiezza di u produttu si riferisce à u scopu è a varietà di prudutti chì una tenda offre.Una bona selezzione di merchenzie hè chjave per attruverà è mantene i clienti, ùn importa micca u tipu di prudutti chì vende.Ma avè troppu prudutti diffirenti in troppe categurie pò esse cunfusu è causanu chì i cumpratori anu troppu opzioni induve si congelanu.
Truvà un equilibriu trà a larghezza di u produttu, a prufundità è u mischju di merchandise serà criticu per u successu di a vostra tenda, ma prima, avete bisognu di capisce ciò chì significa tuttu.Quessi sò i fundamenti di a strategia di l'inventariu di vendita, è se cuminciate cù una comprensione chjara di questu, truverete utile per l'anni à vene.

Larghezza di u produttu
In a so definizione più basica, l'ampiezza di u produttu hè a varietà di linee di prudutti chì una tenda offre.Hè cunnisciutu ancu a larghezza di l'assortimentu di prudutti, a larghezza di a merchandise è a larghezza di a linea di produttu.
Per esempiu, un magazzinu pò esse solu quattru articuli di ogni SKU, ma a so larghezza di u produttu (a varietà) pò esse cumpostu di 3 000 tipi di prudutti diffirenti.Un big box retailer cum'è Walmart o Target spessu hà una grande larghezza di produttu.

Prufundità di u produttu
L'altra parte di l'equazione di l'inventariu di vendita hè a prufundità di u produttu (cunnisciutu ancu cum'è assortiment di prudutti o prufundità di merchandise). Questu hè u numeru di ogni articulu o stili particulari chì portate di un pruduttu particulare.

Per esempiu, una tenda pò esse strategicu chì per mantene i costi di l'inventariu, avarà una prufundità di produttu pocu prufonda.Questu significa chì puderianu solu stock 3-6 SKU di ogni pruduttu in a tenda.Un bon esempiu di una tenda cù una bona larghezza, ma menu prufundità sò i magazzini di club cum'è Costco, chì vende quasi tuttu sottu u sole, ma solu una o duie opzioni per ogni tipu di pruduttu.

Larghezza + Prufundità = Assortimentu di i prudutti
A larghezza di u produttu hè u numeru di linee di produttu, mentre chì a prufundità di u produttu hè a varietà in ognuna di queste linee.Questi dui elementi si combinanu per custituiscenu l'assortimentu di i prudutti di a tenda o un mix di merchandise.
I venditori di spezialità anu prubabilmente una larghezza di produttu più chjuca cà una tenda di merchandise generale.Questu hè chì i so prudutti anu un focusu più strettu è nichi specifichi.Tuttavia, ponu avè una prufundità di produttu uguale, se micca più larga, si sceglienu di magazzina una varietà più grande di ogni linea di produttu.
Una candela di candela, per esempiu, avarà una varietà più chjuca (o larghezza) di prudutti cà una farmacia d'angle, ancu s'ellu anu u listessu numeru di prudutti in inventariu:
A candela di candela cuntene solu 20 varietà di candele (a larghezza), ma ponu 30 culori è scents (a prufundità) di ognuna di queste candele. A farmacia di u cantonu hà 200 prudutti diffirenti (a larghezza), ma pò esse solu unu o dui. variazioni, marche o stili (a prufundità) di ogni pruduttu.
Questi dui magazzini anu strategie completamente diverse per u so assortiment di prudutti per i bisogni di i so clienti.
L'aroma è u culore sò più impurtanti per u cliente di a candela chì avè 100 stili di candele per sceglie.Per d 'altra banda, a cunvenzione hè essenziale per u cliente di a farmacia è puderanu vulerà piglià a pasta di denti è e batterie in una fermata.A drogheria hà bisognu di cullà tutti l'essenziali, ancu s'ellu ci hè una sola opzione per ognunu.

Mix di merchandise di stagione
U mischju di merchandise di una tenda pò ancu cambià cù e stagioni.Parechji venditori sceglienu di aghjunghje una varietà più grande durante a stagione di shopping di vacanze.Questa hè una bona strategia perchè dà à i clienti più opzioni di rigalu.Puderà ancu permette à a tenda di sperimentà novi linee di prudutti senza fà un grande investimentu in inventariu.


Tempu di Post: 30-May-2022