page_banner

nutizie

I stand acrilichi chì vedemu di solitu in supermercati o magazzini sò generalmente affissati davanti à noi cum'è puntelli di visualizazione di merci.U so aspettu eccellenti è e proprietà fisiche facenu chì u stand di mostra acrilicu hà vantaghji più evidenti cà u stand di mostra generale tradiziunale in termini di bellezza, praticità è facilità di pulizia.

A pruduzzione di stand di mostra acrilicu richiede un artigianatu exquisite, chì hè incarnatu in i seguenti aspetti:

U materiale acrilicu aumenta a durezza in u prucessu di fà un stand di display acrilicu.Dopu à l'aghjunzione di filler inorganici rigidi ultra-fini in a pruduzzione, pò prumove a cisura di a matrice in u prucessu di frattura di materiale, è pò assorbe una grande quantità di deformazione plastica, risultatu in a trasfurmazioni di a fragilità è a durezza di a matrice.

Allora cumu identificà a qualità di u stand acrilicu?

Prima, l'acrilicu di mala qualità hè assai fragile, è sguassate rapidamente è perde u so splendore originale dopu esse esposti à u sole è u ventu fora.

Siconda, i materiali acrilichi inferjuri sò difficiuli di separà dopu a coccia, mentre chì i fogli d'alta qualità ponu esse siparati ancu s'ellu si fermanu.Questu hè chjamatu ricunniscenza di pasta.

Terzu, brusgiate u materiale acrilicu cù u focu.Un bonu materiale acrilicu ùn brusgia micca facilmente, è u cattivu materiale brusgia rapidamente.

Quartu, a descrizzione di l'acrilica in generale bona hè uguale à quella attuale, per esempiu, a descrizzione pertinente hè grossa cum'è quella attuale.Nisun cantonu hè tagliatu, à u cuntrariu, i tavulini di qualità povira ùn sò spessu micca ciò chì pareanu esse.

Quintu, una bona piastra di plexiglas hà una alta trasparenza, hè assai bianca, è ùn sarà micca gialla o blu.Di sicuru, a luce deve esse bianca, a trasmittanza hè diversa

L'usu di stand di mostra acrilicu hè una parte assai impurtante di e nostre attività di cummerciale muderne.L'scelta di u stand di mostra affetterà direttamente u desideriu di u cliente di cumprà è l'effettu di visualizazione di u pruduttu.Dunque, a scelta di un stand di mostra acrilicu d'alta qualità prima di l'usu hè a chjave è a fundazione per assicurà u so effettu finali.


Tempu di Postu: Aug-03-2022