page_banner

nutizie

Oghje, assai persone sceglienu per apre una tenda di cunvenzione, ma trovanu chì ùn hè micca cusì simplice cum'è pensanu.Se vulete guidà bè sta piccula buttrega, ci sò parechji misteri: per esempiu, sapete cumu creà una linea dinamica attraversu a piazza di scaffali per stimulà u desideriu di i clienti di cumprà?
Cumu uttene u megliu da una tenda di cunvenzione limitata è uttene u megliu da a visualizazione?Hè tuttu nantu à cumu l'operatori ponenu i scaffali di i magazzini.
Oghje, i scaffali di moda per parlà cun voi, i scaffali di cunvenzione posti in a cunniscenza.
piazzamentu scaffale magazinu cunvene di i principii 5

zxczxczxc3

I scaffali di i magazzini di cunvenzione ponu esse posti micca solu per scopi estetici, ma ancu per u cunfortu è a cunvenzione di tuttu l'ambiente di shopping.Per quessa, i scaffali di moda suggerenu à l'operatori di seguità i seguenti principii 5 quandu ponu scaffali.
1. Fully display infurmazione prodottu è funziunalità
L'ultimu scopu di a visualizazione di i magazzini di cunvenzione hè di vende merchenzie, per quessa, duvemu cunghjuntà e caratteristiche di e merchenzie stesse quandu si mette i scaffali, è sforzà di fà più faciule è più veloce per i clienti per truvà e merchenzie.

zxczxczxc4

Per esempiu, piazzate scaffali promozionali vicinu à a vetrina vicinu à a porta o creanu pile promozionali ghjustu accantu à a scrivania di a cassiera per prufittà di sti lochi induve i clienti flussu più freti è aumentanu e probabilità di visualizà articuli promozionali.
2. Chjaramente ordenatu, faciule da truvà
I clienti di i magazzini di cunvenzione sò assai sensibili à a cunvenzione di shopping, è una larga gamma di merchenzie darà à e persone un sensu di disordine s'ellu ùn sò micca ordinati è affissati.

zxczxczxc6

Per esempiu, l'operatori duveranu mette l'alimentariu è i prudutti di lavanderia di ogni ghjornu nantu à dui scaffali separati;pusà i scaffali di dui prudutti cunnessi vicinu à l'altru per furmà una cunnessione, per furnisce i clienti a cunvenzione di truvà u pruduttu di destinazione.
3. Cunfortu è trasparenti in un sguardu
I scaffali di i magazzini di cunvenzione deve esse posti à diverse altezze in diverse zone.Scaffali bassi deve esse posti in u centru di a buttrega è à l'entrata per permette un megliu accessu à a luce è l'aria è una vista chjara per i clienti.

zxczxczxc7

In particulare, l'altezza di i scaffali posti in u centru di u magazinu di cunvenzione ùn deve esse più altu di 1,60 metri, è l'altezza di i scaffali posti contru à u muru deve esse preferibile trà 1,8 è 2 metri, vale à dì per mantene a buttrega permeable è per aduprà in modu efficace u spaziu di visualizazione
4. Lasciate abbastanza passaghju unobstructed

Quandu si mette i scaffali, a distanza trà i scaffali formanu u canali di a tenda di cunvenzione, è a spaziazione di i scaffali (vale à dì, a larghezza di u canali) in e diverse spazii esige diverse.U spaziu trà i scaffali in una tenda di cunvenzione deve almenu esse capace di assicurà chì 1-2 persone ponu facilmente caminari.
Per esempiu, 10-30 metri quadrati di picculi magazzini di cunvenzione, i scaffali deve esse posti à una distanza di micca menu di 0,8 metri;30-50 metri quatrati di magazzini di cunvenzione media, a distanza in 1-1,5 metri;50-100 metri quadrati di grandi magazzini di cunvenzione, i scaffali ponu esse posti un pocu soltu, 1,5-2 metri hè u più apprupriatu.
5. à guidà è disperse u rolu di i clienti
L'operatori ponu esse basati nantu à a forma di a buttrega, u mudellu di vendita di merchenzie, l'abitudini di compra di i clienti, etc., una distribuzione raghjone di scaffali è u piazzamentu di e merchenzie, per guidà i clienti in u prufondu in a buttrega, è spargugliati in parechji spazii. , per evità l'ozio occupati inegualmente.
Per esempiu, i scaffali di merchenzie populari, di prezzu bassu, di vendita veloce posti in u locu vicinu à l'entrata;merchenzie caru, facilmente dannatu pusatu daretu à u cassa.
Siconda, l'affari di a tenda di cunvenzione 4 tippi di scaffali posti in a strada
Intruduttu i principii di u piazzamentu di i scaffali, i prossimi scaffali di moda per parlà cun voi, cumu si mette i scaffali specifichi di a cunvenzione: 1.
1. U locu di fila unica - a furmazione di linea dinamica in forma di U
Un set di scaffali di l'isula centrale in u centru di a buttrega, circundatu da scaffali di muru, armarii di cortina d'aria è banchetti di cassa, hè ideale per creà una piccula tenda di cunvenzione compacta.
2. Placement unidirezionale - furmendu una linea di muvimentu in bocca
Pone parechji gruppi di scaffali in sequenza in una direzzione ùn solu dà à a tenda di cunvenzione un aspettu pulitu è ​​organizatu, ma ancu un certu sensu di integrità regiunale.
I scaffali sò posti in tale manera chì formanu naturalmente un corridore principale chì riflette u cliente à a diritta, cù parechji corridoi secundarii trà i scaffali, chì hè assai in cunfurmità cù l'abitudini di shopping di a ghjente.
3. Placement isulanu - furmendu una figura di ottu muvimentu
Certi cummerci di cunvenzione avarà un pilastru visibile in u centru, per quessa, hè una bona idea di cuncentrazione nantu à pusà i scaffali o merchenzie in una parte di a buttrega per currisponde à u pilastru, debilitandu cusì a so prominenza.
I corridoi sò furmati trà e culonni è i scaffali di a tenda di cunvenzione, per chì i clienti ponu camminà intornu à e culonne da a manca o da a diritta senza mancà i prudutti in mostra à u spinu.
4. Side-by-side placement - furmendu un muvimentu di ritornu
In i grandi magazzini di cunvenzione, parechji scaffali deve esse posti fiancu à fiancu, cusì chì a buttrega pare bè furnita è l'arrangiamentu sparse di scaffali ùn hè micca stancu à i clienti.
I scaffali side-by-side permettenu à u corridoiu principale per esse intercalatu cù u corridoiu secundariu per furmà una quantità di percorsi chjusi trà i scaffali, chì permettenu à i clienti di sceglie di marchjà nantu à qualsiasi di e linee muvimenti per compie i scaffali.
À l'ochji di a maiò parte di i clienti, l'esperienza di a tenda di cunvenzione hè più impurtante chè u prezzu di e merchenzie, per mezu di a pusizioni ragiunate di u scaffale è u disignu dinamicu, per creà un ambiente di shopping còmode è còmode, hè l'arma per impressiunà i clienti.Se vulete sapè di più nantu à i scaffali di i magazzini di cunvenzione, o vulete apprezzà i disinni di visualizazione di i magazzini di cunvenzione 7-11, Family è Youlian, lasciate i vostri cumenti.


Tempu di Postu: Dec-08-2022