page_banner

nutizie

Chì piace à e donne di vede più quandu anu da fà shopping?Chì deve esse per andà à u cuntrastu di cusmetichi per vede i cusmetichi, cusì l'armadiu di mostra utilizatu per mette i cusmetichi hè sempre più preoccupatu.

I Cosmetici sò generalmente usati per vede è vede i cosmichi, è u schema di culore hè assai impurtante, se u schema di culore ùn hè micca bonu, farà i clienti disgustati.U culore di l'esposizione di cosmetichi cù i principii:

1, simile cù: un culore aghjunghjendu neru o biancu per fà più scuru o più chjaru per currisponde.Questa collocazione hè faciule per dà à e persone una impressione suave, pò esse usata per furmà a luce di u rack di visualizazione cosmetica è a superposizione di l'ombra è l'effettu di livellu è l'effettu dinamicu di luce è ombra residuale.

2, u culore uriginale cù: stu metudu hè di perseguite un effettu di culore enfatizendu u cuntrastu trà a coordinazione di u culore originale.In generale hè l'usu di una purezza assai alta di u culore originale, cum'è neru, biancu, grisgiu è rossu, blu, verde è cusì.Qualchese di i culori puri sò facilmente assuciati cù nìvuru, biancu è grisgiu per creà una cunfigurazione armoniosa.Questu hè carattarizatu da alta saturazione è prominenza impressiunanti, altrimenti.

3, culore grisgiu cù: stu mètudu hè di riduce u culore di u gradu di culore, è grisgiu blend, divintatu un tipu di grisgiu senior.È a tonalità hè ricca, solu a purità sò generalmente ridutta.

4, cuntrastu di u culore di cuntrastu: dui alluntanati o parenti parenti, cum'è giallu è viole, rossu è verde lime, turchinu è aranciu, neru è biancu, ecc. forte impattu visuale.

Cosmetics display shelf manufacturers, cunsigliatu per avè focu annantu à i scaffali per 10 anni, standing in Dongguan, Guangdong Province, China display shelf manufacturers - Dongguan Youlian Display Technology Co. U costu di u disignu hè assai assequible paragunatu à quellu di una cumpagnia di decorazione.Per i clienti diffirenti per sceglie u stand di visualizazione cusmeticu ghjustu, per furnisce u disignu prufessiunale è i servizii di cunsulenza, questu hè forse u mutivu principale per quessa chì i prudutti di stand di mostra Youlian ponu esse largamente accettati da i clienti.

Cuntattate Lisa, u venditore di Dongguan Youlian Display Technology Co., Ltd, http://www.youlianzsdisplaycom, a nostra prufessionalità pò aiutà vi risolve i vostri prublemi è vi portà sorprese inespettate!


Tempu di post: 24-Sep-2022